Black Friday - от 22.11 до 30.11! Специални предложения с до -70% намаление!

Връщане и замяна

 

БЛАНКА - ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА може да свалите от ТУК.

Важно! Задължително трябва да изпратите с поръчката си попълен "ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА" и да приложите документа, удостоверяващ покупката ви! (фактура/фискален бон, издаден от куриер)

  1. Всеки потребител има правото да върне своята поръчка или част от нея в срок от 14 (четиринадесет) календарни дни, считано от датата на получаване на поръчката.
     
  2. В случай на отказ/връщане на поръчка, потребителя следва да заплати само разходите за доставка и връщане на пратката. В случай, че причината за връщането на пратката е свързана с грешка от страна на www.maxsale.bg, разходите за връщане ще бъдат за сметка на www.maxsale.bg при условие, че връщането се осъществява с куриерска фирма Еконт до обслужващ офис.
     
  3. За да се упражни правото на отказ/връщане на поръчка, ПОТРЕБИТЕЛЯТ има задължението да попълни специалния формуляр за връщане, който е на разположение в уебсайта www.maxsale.bg и го изпрати заедно с продуктите, от които желае да се откаже. Важно! Задължително трябва да изпратите с поръчката си попълен "ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА" (свали от ТУК.) и да приложите документа, удостоверяващ покупката ви! (фактура/фискален бон, издаден от куриер)
     
  4. ПОТРЕБИТЕЛЯТ е задължен да изпрати продукта/продуктите в изряден търговски вид, без да има забележки по продукта и/или опаковката му и без да са отстранени специалните маркировки от производителя. Към пратката трябва да бъде приложен и документа, удостоверяващ покупката на стоката (фискален бон, фактура, издаден от куриер). Връщането на заплатената сума става само след получаването на връщаната стока и потвърждение от страна на www.maxsale.bg, че по-горе описаните изисквания са спазени от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ. С връщането на поръчката си, ПОТРЕБИТЕЛЯТ декларира следното:
     
    1. Продуктът е в оригиналната си опаковка и включващ специфичните знаци на производителя, и в същото отлично състояние, както е получен, заедно с документа, удостоверяващ покупката.
    2. Продуктът е придружен от попълнения “Формуляр за връщане”, който може да бъде изтеглен от тук.
    3. Връщането на продукта се извършва в рамките на 14 календарни дни от датата на получаване.
       
  5. Връщането на стоката става, като пратката се адресира до офис на куриерска фирма Еконт:

    Смарт 14 ЕООД
    гр. Димитровград
    Офис на Еконт: Автогара пазара, бул. Димитър Благоев №2
    0876660680
     
  6. В случай, че описаните в т. 1, т. 2, т. 3, т. 4 и т. 5 условия са спазени, www.maxsale.bg ще възстанови заплатената от ПОТРЕБИТЕЛЯ сума за върнатите продукти в рамките на 14 дневен срок, в съответствие с чл. 54, ал. 2 от ЗЗП считано от датата на получаване на продуктите. Ако причината за връщането е свързана с фирмена грешка MAXSALE се ангажира да изпрати куриер за своя сметка на адреса, до който е била доставена пратката.

 

ЗАМЯНА

  1. Всеки потребител има правото да замени продукт/и от своята поръчка в срок от 14 (четиринадесет) календарни дни, считано от датата на получаване на поръчката.
  2. При желание за замяна чрез куриер, потребителят следва да заплати само разходите за връщане на пратката, както и да заплати разходите за доставка на втората пратка. В случай, че причината за връщането на пратката е свързана с грешка от страна на www.maxsale.bg, разходите за връщане ще бъдат за сметка на www.maxsale.bg при условие, че връщането се осъществява с  куриерска фирма Еконт до обслужващ офис.

ВАЖНО! При извършване на замяна чрез куриер, ние ще възстановим ПО БАНКОВ ПЪТ, сумата на върнатата пратка, като новоизбраните продукти ще бъдат изпратени към вас с нова поръчка, която следва да бъде платена при доставка.
 

  1. За да се упражни правото на замяна на поръчка, ПОТРЕБИТЕЛЯТ има задължението да попълни специалния формуляр за връщане, който е на разположение в уебсайта www.maxsale.bg и го изпрати заедно с продуктите, от които желае да се откаже. Важно! Задължително трябва да изпратите с поръчката си попълен "ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА" (свали от ТУК.) и да приложите документа, удостоверяващ покупката ви! (фактура/фискален бон, издаден от куриера).
     
  2. ПОТРЕБИТЕЛЯТ е задължен да изпрати продукта/продуктите в изряден търговски вид, без да има забележки по продукта и/или опаковката му и без да са отстранени специалните маркировки от производителя. Към пратката трябва да бъде приложен и документа, удостоверяващ покупката на стоката (фискален бон, фактура). Връщането на заплатената сума става само след получаването на връщаната стока и потвърждение от страна на www.maxsale.bg , че по-горе описаните изисквания са спазени от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ. С връщането на поръчката си, ПОТРЕБИТЕЛЯТ декларира следното:
     
    1. Продуктът е в оригиналната си опаковка и включващ специфичните знаци на производителя, и в същото отлично състояние, както е получен, заедно с документа, удостоверяващ покупката.
    2. Продуктът е придружен от попълнения “Формуляр за връщане и замяна”, който може да бъде изтеглен от тук.
    3. Връщането на продукта се извършва в рамките на 14 календарни дни от датата на получаване.
       
  3. Връщането на стоката става, като пратката се адресира до офис на куриерска фирма Еконт:

  Смарт 14 ЕООД
гр. Димитровград
Офис на Еконт: Автогара пазара, бул. Димитър Благоев №2
0876660680

Важно! Задължително трябва да изпратите с поръчката си попълен "ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ  И ЗАМЯНА" (свали от ТУК.) и да приложите документа, удостоверяващ покупката ви! (фактура/фискален бон)

Компанията е длъжна да осигури подмяна, ако продуктът се счита за дефектен. Ако потребителят желае да смени продукта/ите си, той трябва да следва един следните начини:

  • Да го върнете в компанията с транспортна фирма(куриер) и да направите нова поръчка. В този случай разходите за възстановяване се поемат от потребителя.

АНАЛИТИЧНО РЪКОВОДСТВО ЗА ВРЪЩАНЕ НА ПО-ГОРНИТЕ (1) И (2) СЛУЧАИ

За да върне закупения (ите) продукт (и), клиентът трябва да гарантира, че:

  1. Продуктът е в оригиналната опаковка и в същото отлично състояние, както е получено, заедно с разписката за продажби на дребно и включващи специфичните знаци на продукта.
  2. Продуктът е придружен от попълнения Формуляр за връщане, който може да бъде изтеглен тук.
  3. Връщането на продукта се извършва в рамките на 15 календарни дни от датата на получаване.

ПРАВО ЗА АНУЛИРАНЕ НА ПОРЪЧКА

Нашите клиенти имат право да анулират поръчка при специфичните условия по-долу:

  1. Ако поръчката не е завършена, можете да я анулирате, като натиснете бутона back за връщане в браузъра си.
  2. Ако плащането е приключило, моля, свържете се с представител на нашата компания, за да Ви информираме за процедурата, която трябва да бъде следвана. Поръчката Ви може да бъде анулирана, ако тя не е била вече обработена от компанията.

Правото да анулирате поръчката не съществува извън посочените по-горе случаи.

Забележка:

За вашето улеснение, препоръчваме внимателно да проверите поръчката си в момента на доставката и състоянието на продуктите и непокътнатата опаковка, за да установите евентуални явни дефекти. В случай, че се установи дефект на върнатия продукт, компанията трябва да се свърже с потребителя, за да разреши проблема, и си запазва правото да не приеме замяната или връщането на въпросния продукт.



+359 876 660 680